Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
[變髮]Vincent再次展現魔力拯救了我
Oct 19th 2013, 22:34, by lleaanne

作者lleaanne (暹兒)

看板hairdo

標題[變髮]台中Value的Vincent再次展現魔力拯救了我

時間Sat Oct 19 22:34:40 2013

這是第幾次來到了Value? 沒辦法我就是離不開他們,完全愛上他能always 給我驚喜的快樂 頂著頭頂這顆布丁太久了,經歷了衝浪、日曬以及本人非常不愛護他們的種種折磨 頭髮就變成這副恐怖模樣 有圖有真相(超級恐怖) http://ppt.cc/tnEB 周遭每個人看到我的第一句話就是問說:你什麼時候要去整理頭髮?快點去好嗎? 經過大家種種的轟炸,所以....我只好又來找Vincent報到了 每次來到Value,總是可以很放心地告訴Vincent:通通交給你搞定! 而他也會用很肯定的語氣告訴我:放心交給我! 因為之前連續兩次做了染燙,這次就選擇用染和剪來呈現變化 完成的結果就是給我帶來整天的好心情,很開心自己堅持選擇value選擇Vincent 這次來個比較圖,你們就會知道為什麼我這麼死忠了↓ http://ppt.cc/~tr- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 121.254.65.223

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()