Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
我的PC搖桿沒有用
Jul 9th 2013, 18:27

我爬過許多文
也有人狀況跟我差不多只不過我用牠的解決方法無解

我是用順悅 SUNYES 皮革質感搖桿

我安裝完它所有的驅動程式

然後進去遊戲控制器那邊,牠真的有讀到我的按鍵動作還會震動

BUT

我開心靈殺手遊戲時一進去發現

搖桿完全沒對應,我以為只有他不行

然後我又下載了刺客教條,一樣情形

完全不會動,根本沒對應到

但是出去看遊戲控制器,牠還是一樣測試都沒問題(此指遊戲控制器裡面)

完全無解,重開機+從安裝也一樣

求解

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()