Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Get healthier and fit with celebrity yoga instructor, Sadie Nardini.

The course will teach you a 14 day routine so you can maintain a body more free of toxins and extra weight.
From our sponsors
Re: [討論] 要求男友撥錢到我戶頭當結婚基金
Sep 14th 2013, 11:55, by roadmanjia

作者roadmanjia (路人甲)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 要求男友撥錢到我戶頭當結婚基金

時間Sat Sep 14 11:55:41 2013

: : ==========轉述========== : : 我和我男友都30歲左右,目前交往三年多,應該明年就會結婚 : : 最近弟弟說,他和女友開始想存一大筆錢準備結婚, : : 他每個月的薪水會定期撥一部份到女友戶頭,當做兩個人的結婚基金 : : 基於明年我和男友也打算要結婚 : : 所以我也和男友提,希望他能比照辦理,每個月撥一筆錢到我戶頭 :               ^^^^^^^^ 婚姻是基於互信 互愛 互助 妳提這個的動機又是什麼? 恐怕只是要測試妳男友吧? 如果我是妳男友的話也可能非常不開心 甚至考慮分手 那到時候是誰吃虧? 除非妳能找個有錢人每個月可以存很多錢到妳帳戶來娶妳 否則...顆顆 還是別來亂吧 = = -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 221.120.66.182

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()