Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[詢問] 檢舉好友的動態後看不到動態
Nov 4th 2013, 17:30, by Shiner22

作者Shiner22 (陽光)

看板Facebook

標題[詢問] 檢舉好友的動態後看不到動態

時間Mon Nov 4 17:29:58 2013

各位版大好 小的剛剛在跟朋友鬧 檢舉了他的一則近況 結果過一分鐘後 那近況不見了 我開到他的頁面 連以前的也都不見了 我是檢舉兩個 第一個是檢舉"這是垃圾訊息" 這個檢舉完沒什麼改變 (或許是我沒發現) 第二個檢舉"我不喜歡這篇貼文" 然後傳了訊息給他後 再開他的臉書後發現他所有的訊息我都看不到了 但他還可以看到我頁面上的所有貼文 他也完全沒動我什麼設定 刪掉重加後也還是看不到 不曉得是否有方法解決...?? 先謝謝了>_※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.53.237.13

Shiner22:PS我是使用手機版臉書 11/04 17:40

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()