Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
王力宏愛的告白 2萬人敲碗見二嫂
Nov 26th 2013, 02:23

【吳惠菁/綜合報導】37歲的王力宏昨在微博談到「執子之手,與子偕老」,還貼出爸媽恩愛照片,疑要跟進找自己的「牽手」,他今淩晨又寫道:「長年以來我的世界只有音樂,但音樂的路是孤獨的。一個人寫歌,錄音,不停地旅行,『家』就是一件大行李箱。我寫了很多關於『需要人陪』和『音樂吉普賽』的歌,反映我對感情,和家庭生活的渴望。我希望以後我熱愛的工作和我渴望的生活能兩者兼顧,兩全其美。當然,更重要的是,我終於願意改變了。」
 
他此番話被歌迷解讀是戀愛ing,還有人猜可能是想成家了,加上最近吳奇隆、蔣欣、楊冪等明星都在微博認愛或宣布喜訊,章子怡與汪峰也頻透過微博打情罵俏,網友都在期待王力宏大聲說愛,從今凌晨近1點到現在已超過2萬人獻上祝福,希望暱稱二哥的他盡快公布「二嫂」真面目。
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團https://www.facebook.com/AppleEnews

王力宏的感情世界備受矚目。資料照片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()