Blogtrottr
批踢踢實業坊 Food 板
 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
[食記] 台南美味意麵
Sep 14th 2013, 16:11, by goldenbee

作者goldenbee ()

看板Food

標題[食記] 台南美味意麵

時間Sat Sep 14 16:11:45 2013

美味意麵滷菜 台南市中西區忠義路二段98號 06-2245382 消費時間:2013/9 圖文網誌版http://goldenbee.pixnet.net/blog/post/161432792 知道台南有很多家有名的陽春麵小攤,朋友介紹我一家也是老字號的麵店, 在台南市市區阿霞飯店附近 實在不好停車,5:30到小小麵攤還有幾桌客人在用餐,老闆是一對老夫妻... 今天點了餛飩湯麵&乾麵一盤滷菜附上一碗清湯.. 乾麵一入口的感覺就是很香,麵條很Q彈不會很鹹,是台南人喜歡的乾麵 台南老乾麵都是用豬油拌乾麵,香氣很濃厚,但是這一家讓我比較喜歡的是麵條, 真的很好吃.. 我個人比較愛吃麻醬乾麵,有好吃的麻醬乾麵再請大家推薦給我喔 餛飩湯麵,我先喝了湯,恩...很有古早味,紅蔥頭肉燥的陽春麵是我的最愛, 但是還未達到我心目中的陽春麵.. 湯頭就差那一點點,但是麵條真的很厲害所以有彌補了我的遺憾~ 餛飩很好吃算是新鮮內餡吃起來甜甜鹹鹹 滷菜也是古早味,我也愛這味,豆干外香內軟海帶有入味口感軟軟小脆口, 滷蛋也有入味也好吃 以上綜合,我還是會來吃,只是我會比較喜歡吃湯麵..^_^ -- 棉花糖‧愛分享 http://goldenbee.pixnet.net/blog -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.35.226.42

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()