Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[普雷] 被偷走的那五年
Sep 21st 2013, 11:25, by Bignana

作者Bignana (恆山古時月)

看板movie

標題[普雷] 被偷走的那五年

時間Sat Sep 21 11:24:55 2013

我承認我有哭 但是是因為張孝全跟白百合演得很棒 劇情上來講太多不合理 我就挑幾個點來說 例如說 為什麼現任女朋友會容忍男朋友的前妻搬去他家住 好吧 這裡可以解釋安心亞心胸寬大 可是後來他們復合了 安心亞直接消失在張孝全身邊 ㄜ... 何蔓跟心理醫生之間 我覺得很沒必要耶 雖然說他們後來相擁而泣那一幕很感人啦 可是搞得有點虎頭蛇尾的 明明是大事 結果這一段結束像小事= = " 還我 我覺得最後老人痴呆那一段 我看了真的很不爽 好沒關係 下半身癱瘓 後來又搞個咬管病情又加重 最後還要截肢 WTF ... 這一段我真的希望趕快結束就好 如果要強調這一段還不如拿去把前面好好的鋪陳 結婚那一段 我可以說除了人物音樂不一樣之外 跟之前流傳那一部求婚影片一模一樣 囧 但基於張孝全和白百合的高超演技 所以我給普雷 -- *╯ ╔═╗ 天上星多月難明 地上人多心難平 * ╰───╯ . ˋψˊ ╱╲ 是非曲折終有論 善惡到頭須現形 ξξ▲ξξ ╱ ╲ * * * ξ ξ皿ξ ξ ψkoe93 ▃▄▅▆▆▇▆▄▃▄▅▆▇▆▅▄▃ ψ╠╣ψ◣ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.27.18.170 ※ 編輯: Bignana 來自: 114.27.18.170 (09/21 11:25)

rugalex:動線 舞步 還有服裝都一樣 導演還說參考 這 xd 09/21 11:35

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()