Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
Shop the Official Crayola Store

Find art supplies for outdoor play, coloring books for indoor play and lots more. Visit our colorful online store today.
From our sponsors
[感謝] 跪謝ahcheoo贈送的除濕機
Oct 26th 2013, 19:55, by shawrong

作者shawrong (shaw)

看板give

標題[感謝] 跪謝ahcheoo贈送的除濕機

時間Sat Oct 26 19:55:55 2013

首先, 我要感謝ahcheoo在發現除濕機很定爹的時候選擇把它po上佛心give板準備送出 而不是隨便找個角落把他塞著積灰塵 再來, 還要感謝a大從茫茫人海中選中了我(媽是我是我!!!) 因為我的妙筆生花言詞懇切康慷激昂又不失禮貌端莊, 讓a大心生感動,想起了故鄉的親人、遠方的月光..... 咳,扯遠了, 總之感謝帥哥a大的佛心大方送啦啦啦~ 我一定會好好使用他來保養我的喉嚨、啊不是,是保養房間, 也祝give板流芳百世,仙壽恆昌!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.70.226.116

meije:哈哈 原po好可愛 10/26 20:28

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()