Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Explore DIRECTV

Enjoy HD DVR service in every room. Get every game every Sunday. Watch hit movies and shows anywhere. Bundle and save today!
From our sponsors
關於瑪琦貝爾及真愛密碼的情侶對戒
Aug 21st 2013, 14:32

我想請問有買過,或熟悉這兩個牌子的大家:

  上網比較過很多家金銀飾的牌子,也逛過官網,但因為它們幾乎不會標示價位,因為怕白跑一趟,所以想請問有購買過或研究過的大家。請不要複製貼上罐頭式的解答,感謝!

  請問這兩個牌子(瑪琦貝爾及真愛密碼)中的哪個牌子的質感好呢?價位,我希望是在2500~6000之間。低一點,高一點沒有關係,重要是質感要好,耐看耐帶。

  另外,我比較偏好銀、鋼、汰、玫瑰金,不考慮鑽石與黃金。所以請幫我介紹幾款好嗎?當前官網上的幾枚對戒,我都滿有興趣的,如果有知道價位的人請告訴我,不希望到現場挑選時,因價位問題白跑一趟。感謝你!

  P.S如果有購買過其他牌子,也符合我的標準的,請你推薦款式好嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()