Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
[閒聊] 綠星光魚是絕種了嗎?????
Oct 15th 2013, 17:37, by juu1980 ( 燕之戀 )

從開始到第8次,
前面2次換到藍色星光魚,

不死心....
繼續收集寶石,
朋友告訴我要連續換比較不會重複,

好!!
我就累積到寶石可以兌換2隻的量,
一次連續換2隻,
結果又是藍星光魚,
這樣已經有4隻了,

還不死心,
後面再一次連續兌換2隻,
又給我2次藍星光魚!!!!!!

這時真的想駡髒話了=_=
後面改為收集到就換一次,
真的是我帶屎嗎?

最後換到黑鑽石剩下2顆了,
我一共有8隻藍星光魚,
好吧.....
只好暫停了~

直到今天玩小歪大冒險,
讓我中了5顆黑鑽石,
二話不說趕快去兌換唯一的一次~~
馬的~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
又給我藍星光魚!!!!!!!!

綠星光魚是絕種了是不是?????!!!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyij7s6y6fly 的頭像
    gyyij7s6y6fly

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    gyyij7s6y6fly 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()